Meest Gestelde Vragen

Sommige vragen krijgen we vaker. Deze verzamelen we hier zodat we iedereen in één keer keer antwoord kunnen geven.
Mocht uw vraag hier niet tussen staan stel deze dan gerust via mail/ messenger of telefoon.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten??

Wij doen ons best bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Meestal gaat het pakketje dezelfde of de eerst volgende dag naar de post. Zodra het afgeven is bij PostNL hebben wij er geen invloed meer op. In drukke tijden zoals de decembermaand kunnen pakketjes langer onderweg zijn. Als wij een adresetiket aanmaken zou het zo moeten zijn dat u een mail krijgt dat het onderweg is. De praktijk is wel helaas dat deze nog wel eens in de spam terecht komt of helemaal niet overkomt. Hier hebben wij zelf geen invloed op.
Tijdens beursdagen zijn wij niet op de zaak, bestellingen zijn dan iets langer onderweg. Tevens is Quiltatelier Trijntje van der Horst gesloten in de gehele maand juni en de eerste en laatste week van het jaar, ook dan is de levertijd iets langer

Kan ik een stof sample bestellen?
Nee dit is niet mogelijk. Als we voor u een klein stukje van de rol afknippen mist dit stukje bij de volgende klant die van deze rol besteld. Daarom knippen wij geen samples / stofstalen. U kunt in de webshop wel een fat quarter of 25 cm bestellen.


Kunnen stoffen geruild?
Nee dit kan niet. Door u bestelde stoffen worden op maat speciaal voor u geknipt. Deze kunnen daarom niet geruild. Mocht er onverhoeds een fout in uw bestelling zitten zullen we dit natuurlijk altijd samen met u oplossen.


Wanneer zijn jullie open??
Wij zijn open, woensdag, donderdag en vrijdag van 12.30 uur tot 16.30 uur. Verder zijn we de eerste en laatste zaterdag van de maand open.
We zijn de gehele maand juni en de eerste en de laatste week van het jaar gesloten.


Welke coronamaatregelen hanteren jullie??
Tijdens openingstijden bent u van harte welkom. Wel vragen we u zoveel mogelijk alleen te komen. UW partner / chauffeur / etc. mag even in de auto wachten. We hebben maximaal twee klanten tegelijk in de winkel. We doen de deur dan ook even op slot. We vragen iedereen gericht te komen winkel waardoor de tijd in de winkel beperkter zal zijn en er ruimte is voor iedereen.

Ik zou graag mijn quilt willen laten doorquilten, hoe regel ik dit??
We hebben  hier op de website het complete proces uitgelegd. We hebben hier stap voor stap uitgelegd hoe we te werk gaan. Maar het blijft natuurlijk een persoonlijk iets dus mocht u nog vragen hebben stel deze dan gerust.


Zijn de foto's exact het zelfde als de stoffen??
Wij krijgen van de meeste van onze stoffen de foto's digitaal aangeleverd van de leveranciers. In sommige gevallen staat hier een maat aanduiding op om te laten zien hoe groot de print is. Deze is bijna altijd in Inches. De kleuren kunnen ook anders zijn op een scherm dan in het echt. Dit kan te maken hebben met scherminstellingen van uw laptop/ ipad/ pc/... Wij moeten  er op vertrouwen  dat de informatie van de leverancier de juiste is. Zij verzorgen dit met door hen gekozen professionals . Wij zijn dan ook niet aansprakelijk voor afwijkingen. 
 











Powered by webXpress